שלושת המרכיבים הקריטיים להצלחת פרויקט דיינמיקס 365 CRM

הצלחה של פרויקט יישום והטמעה של דיינמיקס 365 של מיקרוסופט מורכבת משילוב של שלושה גורמים שחשוב שיעבדו בהרמוניה:

הלקוח

המוצר

והשותף.

כל בעיה בפרויקט של CRM תהיה מורכבת מאחד הגורמים האלה או מהשילוב שלהם.

המוצר

חשוב לבחור מוצר מתאים. למי שלא מכיר מומלץ לצפות בסדרת הסרטונים שלנו איך לבחור מערכת CRM בקישור כאן

לקוחות שיבחרו במוצר לא מתאים לא משנה כמה מאמץ שיושקע פרויקט ה- CRM ייכשל.

אנחנו רואים בלקוחות שלנו שותפים לטווח ארוך. הדבר האחרון שאנחנו מעונינים בו זה לעבוד עם לקוח לא מרוצה.

לכן בתחילת כל פרויקט אנחנו מוודאים שהלקוח מתאים למוצר שלנו והרבה פעמים כבר יצא לנו להפנות לקוחות למוצרים אחרים בגלל שדיינמיקס 365 של מיקרוסופט לא המוצר שמתאים לפתרון שהלקוח מחפש.

הלקוח

לקוח לא מחוייב לפרויקט

לקוח שלא הקצה משאבים לפרויקט.

או לקוח שאין מנהל אחראי על פהפרויקט  לא יצליח להטמיע מערכת CRM.

גם לקוח מבולבל שרוצה הרבה דברים ולא מדוייק בדרישות או לקוח שלא משקיע את התקציב הנדרש ומנסה לקצר דרכים ימצא את עצמו משלם ביוקר על פרויקט כושל.

אנחנו בתניב רואים בלקוחות שלנו שותפים להצלחה. הצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלנו וניכנס לפרויקט רק לאחר שנהיה משוכנעים שהלקוח מחוייב לפרויקט ומדוייק בדרישות שלו.

הרבה פעמים הסברנו ללקוחות פוטנציאליים שהם לא מוכנים להטמעה וכבר קרה שלקוחות חזרו אלינו אחרי תקופה והסבירו שהגיע העת והם מוכנים לצאת לדרך.

שותף מיישם

בחירת שותף מתאים קריטית להצלחת הפרויקט. 

בחירה בשותף גדול מדי עבור לקוח שהוא חברה בינונית יכול לגרום לעלויות מאוד גבוהות, ליחס לא אישי בו עובדים רבים מתחלפים כל הזמן ומתן עדיפות נמוכה ללקוח על ידי המיישם שעסוק רוב הזמן בפרויקטים גדולים.

בחירה בשותף קטן מדי של עסק קטן עלולה לגרום לחוסר בזמינות של השותף בעת הצורך או בתקלות קריטיות. ההסתמכות על אדם אחד עלולה להיות מאוד בעייתית.

בחירה בשותף חסר ניסיון בהטמעות של דיינמיקס 365 תגרור לטעויות בהטמעה שהתיקון שלהם עלול לעלות ביוקר ולפעמים יידרש להשקיע יותר זמן מתיקון הנזקים מאשר בנייה מחדש של המערכת.

תניב שותפה עסקית של מיקרוסופט החל משנת 2008 בעלת ניסיון של עשרות פרויקטים אידיאלית ללקוחות בינוניים. אנחנו יושבים במתחם של חברת פרודוור שמיישמת דיינמיקס בחברות גדולות בקניון כפר סבא הירוקה ונעזרים ביכולות פיתוח בעת הצורך יחד עם מתן יחס אישי ומקצועי ללקוחות שלנו.

אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים לבדוק אם אנחנו מתאימים עבורך לשיתוף פעולה לדרך משותפת למשך הרבה שנים

אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ונחזור אליך לבדיקת התאמה