הנושא של הדרך לשליחת מיילים לרשימות תפוצה עולה כל הזמן בפגישות עם לקוחות.
ההמלצה שלנו היא לשלוח ניוזלטרים באמצעות מערכות צד שלישי כמו רב מסר שאנחנו עובדים איתם.
חברות נוספות בארץ וידועות הן אקטיב טרייל ושלח מסר. בחול החברה הידועה ביותר היא מייל צימפ.
במידת הצורך אפשר להשתמש בממשק בין CRM ועם מערכת כזאת כמו שיש לנו.
לפרטים על הממשק ניתן ליצור איתי קשר ישירות.
יש בשוק מוצרים מתקדמים שיודעים לחבר בין שליחת ניוזלטר ,כניסות לאתר ו- CRM כמו Click Dimension.
גם מיקרוסופט יצאה עם מוצר כזה שנקרא מודול השיווק לאחרונה.
מוצרים אלה מתאימים לחברות שמשקיעות כסף רב ביצירת לידים באונליין.
לרוב הלקוחות שלנו הכי מתאים לעבוד עם תוכנה ייעודית לשליחת ניוזלטרים.
אפשר לשלוח ניוזלטרים גם באמצעות דיינמיקס CRM.
אנחנו לא ממליצים על אופציה זו מכיוון ש:
אין אפשרות לדעת אחוזי פתיחה, מי פתח וכדומה.
המיילים יוצאים מהדומיין של הלקוח והוא עלול להחשב כמפיץ ספאם ולהכנס לרשימות "שחורות".
הסיכויי שמיילים כאלה ייכנסו לספאם גבוהה יותר
אין ניהול של מי שביקש הסרה. צריך לעשות את זה ידנית או בפיתוח.
אפשר לשלוח מה- CRM מיילים ללקוחות. אבל ללידים לא הייתי ממליץ לעשות את זה.
למי שבכל זאת רוצה לשלוח ניוזלטר דרך ה- CRM שיהיה מעוצב יפה אפשר לעשות את זה גם באמצעות מיזוג דואר.
למטה קישור לסרטון שעשינו לפני 4 שנים בגרסת 2011 שזכה כבר למעל 1,800 צפיות.
אני רוצה לאחל בהזדמנות הזאת שתהיה שנה של הגשמה, צמיחה ,שפע ומיצויי עצמי.
אם את/ה ברשימת התפוצה שלנו זה אומר שאתה משקיע בפיתוח האישי שלך ומחפש ללמוד דברים חדשים.
זה אולי הדבר הכי חשוב שמבטיח צמיחה והגשמה.
שתהיה לנו שנה נפלאה!