ממשק של דיינמיקס CRM עם מרכזיה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם ברגע שאנחנו מקבלים שיחה ,אנחנו יודעים הכל על האיש שמתקשר.
במה הוא מתעניין.
מתי בעבר הוא פנה אלינו.
האם יש לו קריאה פתוחה אצלינו.
והכל בלחיצת כפתור ברגע שהשיחה נכנסת.
ממשק כזה יכול לחסוך כשלושים שניות ויותר של חיפוש איש הקשר ופתיחת המסך המתאים.
בזמן אמת במהלך שיחת טלפון זמן כזה יכול להכריע בין סגירת עיסקה להפסד.
בסירטון זה אתם יכולים לראות דמו איך זה עובד.
לקוח שלנו, צוות המחישוב של הראל, נותן תמיכה בצורה הזאת ללקוחות שלו.
כל לקוח שמתקשר, הוא יודע עליו את כל הפרטים שצריך.
ובלחיצת כפתור פותח לו קריאה.
אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר לפרטים נוספים.

תגובות